2007年10月28日 星期日

~~ 再來【有獎競猜比賽】~~




【黃金博物館】的鎮館之寶~~
999純金大金磚,究竟有幾重(kg)呢?

答中者,於1103獲神祕禮物1份~~

9 則留言:

supageti 提到...

團友可唔可以參加呀?^o^

lau2tang 提到...

220公斤!(我出貓的!)
所以無黑幕!

supageti 提到...

耶 ~ 都唔好玩既 ~ 哈哈 ~

Ellen老師 提到...

咁~~劉鄧派我地禮物啦~~

lau2tang 提到...

我不入地獄,誰入地獄!
好!等去完旅行先啦!

largeheadboy 提到...

遲咗呀!遲咗呀!
一定有人通風報訊!黑幕呀!黑幕呀!

Ellen老師 提到...

唔關我事~~有人出貓啦~~

lau2tang 提到...

無人通風報訊,是網主的問題太容易在互聯網上找到答案了!我想到、其他人都想到啫!我是逼不得已!應該獎我才對!

Ellen老師 提到...

應該獎互聯網上的人~~才對!